مهر ۲۴, ۱۳۹۷

اپسون[2] مفهوم زنجیره عرضه سبز را شامل فرضیات: طراحی سبز، سبز، فرایند تولید سبز، محصول سبز، بازاریابی سبز، مصرف کننده سبز و فرایند بازیافت سبز می داند، که به طور جدا ناپذیری به هم مربوط شده اند و بدون هر کدام از این قسمت ها عدم قابلیت بوجود می آید.     (Epson Taiwan, 2010). همچنین در بعضی از مقالات برای مدیریت زنجیره تامین سبز شش بعد در نظر گرفته شده است: تولید و بسته بندی سبز، سهم محیطی، بازاریابی سبز، تامین کنندگان سبز، ذخیره سازی سبز، طراحی اقتصادی سبز. نتایج نشان داده اند که گروههای مبتنی بر بازاریابی سبز، در صنعت الکترونیک تایوان به بهترین شکل عمل کرده اند. بر مبنای دیدگاه مبتنی بر منابع، توانایی گروههای بازاریابی سبز برای گرد آوری منابع، در رقابت با حریفان منجر به موفقیت می گردد (چانگ[3] و همکاران، 2010).

لینک و دانلود پایان نامه :

Post navigation

Previous Post حل مسئله مسیریابی وسایل نقلیه چند انبار با پنجره زمانی Next Postتوسعه مدیریت زنجیره تامین سبز
دانلود فایل های آموزشی سبز، ,post ,تامین ,بازاریابی ,زنجیره ,مدیریت ,بازاریابی سبز، ,زنجیره تامین ,مدیریت زنجیره ,post link ,previous post ,مدیریت زنجیره تامین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قلب شکسته دانلود بازیهای رایانه ای پارسی سایت اموزش عکاسی حمایت از کالای ایرانی یادداشتهای روزانه آموزش کسب و کار فروش دستگاه روغن گیری | فروشگاه AG ف.م.هاشمی بخش معرفی Ecu خودرو فابریک یدک